Smakenrad Home | Verdraaid Lekker!

[INFORMATIE]

Genieten van een maaltijd met panoramisch uitzicht, op 50 meter hoogte dat kan in het grootste reuzenrad van Nederland. Het Smakenrad tovert de gondels in het reuzenrad om tot verdraaid sfeervolle privé restaurantjes, waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Ons concept is ontstaan door te denken in mogelijkheden. ‘’Niet de breedte maar de hoogte in’’.

Bereiding gerechten | Smakenrad | Verdraaid lekker!

[SAMENWERKEN]

Het Smakenrad creëert onder meer een platform voor lokale ondernemers. Door het aangaan van samenwerkingen, zorgen wij voor extra marketing waarde en omzet voor de ondernemers.

Interesse in samenwerking? Stuur een e-mail naar Thirze@smakenrad.nl

[FACTS]

  • 26 gondels
    • bieden ruimte aan twee personen niet uit één huishouden of vijf personen uit één huishouden.
  • 1 VIP Gondel
    • Voorzien van lederen fauteuils biedt ruimte aan twee personen niet uit één huishouden of vier personen uit één huishouden.
  • Gesloten gondels – wind dicht
  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Voorzien van tafel en sfeervolle aankleding
Heerlijke menu\s & gerechten | Smakenrad | Verdraaid Lekker!

[ANNULEREN]

We begrijpen dat jouw plannen kunnen wijzigen of dat je plotseling verhinderd bent. Daarom kun je jouw ticket nog tot 48 uur voorafgaand aan de dag van je bezoek kosteloos annuleren. Geen reden nodig! Neem via e-mail contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat jouw annulering wordt verwerkt.

Omdat we meestal zijn uitverkocht vragen we je wel dit zo snel mogelijk aan ons door te geven zodat wij andere mensen blij kunnen maken met een plek in het Smakenrad.

[WAT ALS SMAKENRAD ANNULEERT?]

Zonneschijn of regen, dankzij de dichte gondels kunnen wij in principe altijd doordraaien. Echter, bij extreme weersomstandigheden zoals noodweer en in het bijzonder onweer zijn wij omwille van jouw veiligheid verplicht om het rad te evacueren en kunnen wij tijdelijk geen nieuwe gasten laten instappen. Ook in het geval van een technische mankement kunnen wij genoodzaakt zijn je ticket te annuleren. Mocht dit gebeuren dan proberen wij in eerste instantie je reservering om te boeken naar een andere datum. Hoewel we snappen dat het vervelend kan zijn als dit gebeurd kunnen we afgebroken ritten en genoten consumpties niet vergoeden.

In geval dat het rad wordt stilgelegd door de nieuwe corona maatregelen, dan zullen wij de gasten die het betreft en hebben geboekt een voucher code sturen ter waarde van het betaalde bedrag waarmee men zelf een nieuwe datum kan boeken.

Een annulering die onder de verzekering zou vallen kan worden ingediend via https://refunds.refundprotect.co/

Informatie | Smakenrad | Verdraaid Lekker!
Het mooiste uitzicht | Smakenrad | Verdraaid Lekker!

[TICKETGARANTIE]

Krijg het gehele aankoopbedrag teruggestort wanneer het niet mogelijk is om het Smakenrad te bezoeken vanwege omstandigheden als gedefinieerd in de voorwaarden (https://refunds.refundprotect.co/). (inclusief ongelukken, ziekte, blessure, storing OV, etc.) Ticketgarantie kost 9% van de orderwaarde.

[FOODTASTIC EVENTS B.V.]

Initiatiefnemer & eigenaar van Smakenrad Bram Verleg van Foodtastic Events B.V. is op zoek gegaan naar een creatieve en unieke manier om bezoekers een leuk uitje te bieden nu vele events door COVID-19 niet doorgaan. ‘’Niet de breedte maar de hoogte in’’ was het idee en zo is het Smakenrad ontstaan! Hij is opzoek gegaan naar een partner voor dit idee en heeft zo Hendriks – Hinzen benaderd als exploitant van het grootste reuzenrad van Nederland.

Initiatiefnemer Bram Verleg | Smakenrad | Verdraaid Lekker
Nieuwsbrief | Smakenrad | Verdraaid Lekker

[MEEST GESTELDE VRAGEN]

Vanaf 15 oktober 2020 zijn wij vanwege de nieuwe RIVM maatregelen gesloten tot nadere orde.

Alleen bij annulering vanuit onze kant.

Het kan voorkomen dat onze vouchers in je spambox terecht zijn gekomen, wij vragen je dan ook die te controleren en anders een mail te sturen naar info@smakenrad.nl met daarin je ticket info.

Dit kan zeker een week duren vanaf het moment van annuleren. Vanwege de nieuwe RIVM maatregelen is dit op 15 oktober ingang gezet.

Het Smakenrad is een restaurant in een reuzenrad. Van ontbijt tot late night borrels alles met een lekkere draai.

Indien u een reservering heeft gemaakt kunt u bij aankomst en incheck van het Smakenrad aangeven dat u zwanger bent. Onze medewerkers zullen dat doorgeven aan de keuken zodat zij daar rekening mee kunnen houden.

Een baby is van harte welkom, daarvoor hoeven jullie geen ticket te reserveren. Wel telt een baby mee als persoon in de bezetting per gondel (maximaal 5). Er is geen mogelijkheid om flesjes/potjes op te warmen.

Je kunt deze vegetarische lunch optie aangeven bij incheck van het Smakenrad. De keuken zal dan een vegetarische lunchplank maken.

Stuur je allergieën/dieet wensen naar info@smakenrad.nl, wij vernemen graag of het om een allergie, intolerantie of voorkeursdieet gaat. Zodat onze keuken hier op kan anticiperen.

De veiligheid van onze gasten staat voorop! Mocht het weer het niet toelaten dan zullen wij hierop anticiperen. Bij windkracht 7 en onweer zijn wij genoodzaakt om het reuzenrad te evacueren.

Voor vragen betreft het met de rolstoel bezoeken van Het Smakenrad kunt u contact opnemen met guest relations (laura@smakenrad.nl)

De consumpties tijdens je verblijf in het Smakenrad betaal je direct via je smartphone.

Maximaal 5 personen uit een huishouden.

Honden die in een honden draagtas passen zijn welkom. Grotere honden helaas niet.

48 uur voor aanvang ticket datum kunnen wij de tickets omboeken. Stuur ons een e-mail naar info@smakenrad.nl.

48 uur voor aanvang ticket datum kunnen de ticket geannuleerd worden. Binnen 3 tot 5 werkdagen wordt het geld terug gestort op je rekening.

Wat jammer dat je tickets niet goed zijn aangekomen, onze tickets eindige soms nog wel eens in je SPAM inbox. Excuus voor het ongemak.

Stuur een mailtje met je volledige naam vanuit het e-mail adres waar mee geboekt is naar info@smakenrad.nl dan sturen wij je tickets opnieuw.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om vooraf de gondel te versieren. Pas bij inchecken wordt er bekend welk gondel nummer je hebt. Bij instappen mogen jullie de gondel versieren mits jullie de versiering ook zelf weer verwijderen.

Alle geldende RIVM regels voor de horeca worden in acht genomen. Zo geldt er een maximum van 100 mensen per ronde en kunnen er in de gondels 2 tot 5 personen (uit hetzelfde huishouden) plaatsnemen.